Vista Bank este prezentă pe piața bancară din România începând cu anul 1998, fiind cunoscută anterior sub numele de Marfin Bank. Prin rețeaua de 35 de sucursale și 5 centre de afaceri ne adresăm clienților persoane juridice medii și mari, fermierilor profesioniști, precum și clienților persoane fizice cu venituri peste medie și ridicate, cu o ofertă atractivă de produse financiare moderne și adaptate nevoilor fiecărui client.
În iulie 2018, banca a fost preluată de un nou acționar, unul dintre cele mai mari conglomerate industriale din sud-estul Europei, iar din mai 2019 numele nostru este Vista Bank. Această nouă perioadă a venit cu transformări importante pentru bancă, în beneficiul clienților și angajaților noștri. Un punct esențial a fost realizarea unei majorări de capital în valoare de 40 de milioane de euro, o dovadă a încrederii noului acționar în potențialul pieței românești și o acțiune care a asigurat băncii o capitalizare solidă, mult peste cerințele minime obligatorii. Suntem hotărâți să jucăm un rol important aici, în România, într-o manieră durabilă și pe termen lung, grație puterii financiare a noului acționar.
Totodată, banca a cunoscut o consolidare solidă la nivel de business, management și strategie. Am lansat o nouă generație de produse și servicii și am investit în digitalizare, pentru a aduce mai mult confort clienților noștri. Și suntem hotărâți să continuăm să ne îmbunătățim oferta. Suntem pe deplin dedicați principiilor noastre de a oferi servicii personalizate de calitate superioară și soluții financiare cu valoare adăugată clienților noștri, companii și persoane fizice.
În linie cu strategia de consolidare a poziției pe piață, în septembrie 2021 Vista Bank achiziționat 100% acțiuni în Crédit Agricole România. Integrarea celor două entități s-a finalizat cu succes pe 1 octombrie 2022. După fuziune, Vista Bank deține active totale de 1,64 miliarde de euro, credite de 920 de milioane de euro și depozite de 1,5 miliarde de euro (la decembrie 2022). Extinderea dimensiunii business-ului ne va permite să ne sporim eficiența, să accelerăm creșterea și să ne optimizăm capacitatea de a oferi o experiență bancară îmbunătățită clienților noștri existenți și viitori.